Milý vole Antoníne –
kamaráde!
Nemám co na práci tak ti pošlu něco fotek a
popíšu stručně svoji anabázi letu do vlny.Co se odehrávalo předtím to víš, byl
si toho svědkem. Při startu jsem si tradičně odložil křídlo na zem, ale jen na
chvilku.Asi v sedmi metrech jsem ztratil vládu nad Cirrusem,ale
jen na chvilku.Pro zpestření a hlavně pro zdokonalení pilotáže jsem většinu aerovleku trávil ve vrtulovém proudu,někdy pod i
nad.Chvílemi to kormidla nebrala i když byly na doraz.Všichni na zemi mě
ujistily ,že to tahá do druhého rotoru???(co to je??) ,asi cca 8 minut vleku.A
hlavně ,že až tam budem zamává – vlekař. Zhruba po 30 minutách vleku průměrného
stoupání 1.5 metrů jsem začal bejt trochu nesvůj.Vlekař se snažil komunikovat
se mnou v polštině. Polsky nerozumí a šlo blbě rádio.Teprve na zemi mě
došlo co znamená FALA NĚT.Po dosažení výšky 1700 metrů začal vlekař nacvičovat
sestup. Zhruba ve 13oo metrech a 5 – ti metrovým klesání sem se vypnul ze
strachu ,že mu dojde palivo. Vzhledem k tomu , že jsem půl aerovleku ladil lógr protože se mi tam objevil nápis
v angličtině , který patrně v češtině znamenal něco jako“ je to
všechno v prdeli“ ,jsem netušil kde vůbec jsem.Jediná cesta jak najít
letiště bylo letět zpátky. skupinu s Vilgou.Tý
sem bohužel nestačil ani na plný brzdící klapky.Výpočtem a podle slunce sem
začal hledat letiště na vlastní pěst.Zcela náhodou jsem objevil stoupání. Zcela
určitě to nebylo v prostoru ani prvního ani druhýho rotoru. Ale bylo
tam.Různým poštolkováním sem se nakonec ocitl v 3500 m.Abych z toho trochu něco
měl a byl důležitej tak sem si asi v 2000 m. pustil kyslík.Na zemi jsem
zjistil , že jsem stejně neměl zastrčenou hadičku.Několikrát během letu jsem
litoval ,že jsem si o létání ve vlně nepřečetl nějakou brožuru.Ale bylo to
pěkný. Až budeš mít zase nápad jet do JG lítat vlnu určitě mě zavolej .
Pojedu.(mám nový boty)
Vlně
zdar Harry